GreyLam Melding Manager (c)

De basis van onze producten ligt in de woorden: KLANTVRIENDELIJK, ONLINE, REMOTE, SERVICE.

GreyLam Melding Manager
De Melding Manager geeft u een krachtige tool om te luisteren naar uw klanten en er iets mee te doen. De Melding Manager helpt u met het ontvangen, routeren en opvolgen van meldingen.

Service betekent luisteren, luisteren naar wat klanten melden. Een melding kan een klacht, vraag, suggestie of opmerking zijn en is altijd klantcontact, uw klant zoekt u door een melding. Deze meldingen zijn geld waard. Immers u kan leren van uw klanten als u naar uw klanten luistert.

Er is maar één voorwaarde aan dit gratis advies van uw klanten: ga er netjes mee om! De Melding Manager is toepasbaar binnen uw bestaande organisatie, snel en eenvoudig.

Met de Melding Manager kunt u uw servicedesk veel werk uit handen nemen, uw klachtenloket inrichten en het contact met uw klant verbeteren. Met de Melding Manager kunt u monitoren en rapporteren zoal u nog nooit heeft gedaan.

Rond de Melding Manager zijn verschillende specifieke modules ontwikkeld.

 

Software: Parkmanagement Informatie Platform, PIP

Het Parkmanagement Informatie Platform (PIP) is speciaal door GreyLam ontwikkeld voor het realiseren van rendabel operationeel parkmanagement.

De basisfuncties van parkmanagement zijn in een eenvoudige en gebruiksvriendelijk internet omgeving samengebracht.

Dankzij de intelligente meldingen module kunnen ondernemers en gemeente samen werken aan een beter beheer van het terrein. Door de grote monitor functie biedt PIP de mogelijkheid om de dienstverlening te meten en te rapporteren. Samen met PIP op weg naar een beter park.

Doordat PIP zo makkelijk werkt is de inzet van mensen beperkt. Dit maakt Parkmanagement rendabel en zorgt ervoor dat de mensen ingezet kunnen worden op echt relevante zaken zoals de revitalisering en de uitbereiding van het producten en diensten aanbod.

Voor een korte animatie klik HIER en vervolgens op de ondernemer.